سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یه کلوم حرف حساب - یاغی
  •   یه کلوم حرف حساب
  • من موندم این آفریقای جنوبی با اینکه زیر سلطه آپارتاید بود و

    هنوز به نیم قرن نرسیده که خارج شده از این سلطه چه شکلی

    تونست مسابقه جام جهانی رو توی کشورش بگیره و بعضی ها

    با خرمن خرمن ادعا هنوز نتونستند جام قاره خودشون رو هم

    تو کشورشون بگیرند !!!

    پ.ن. اگه خدا بخواد سر بعضی آدم ها رو به چیزهای کم ارزشی

    گرم میکنه که نتونند به پیشرفت لازمه برسند .



  • نویسنده: یاغی(یکشنبه 89/3/23 ساعت 10:57 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • یک بوم و دو هوا
    اشک ها و لبخند ها
    آثار دموکراسی و دیکتاتوری حتی در بازی فوتبال !!!
    یه کلوم حرف حساب
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 415585
    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 3
  •   مطالب بایگانی شده

  • از افسانه تا واقعیت
    تابستان 1388
    پاییز 1388

  •   درباره من

  • یه کلوم حرف حساب - یاغی
    یاغی
    منم من ، میهمان هر شبت ، لولی وش مغموم منم من ، سنگ تیپا خورده رنجور منم دشنام پست آفرینش ، نغمه ناجور نه از رومم ، نه از زنگم ، همان بیرنگ بیرنگم

  •   لوگوی وبلاگ من

  • یه کلوم حرف حساب - یاغی

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • رند
    حاج حشمت
    خط بارون
    نم نم بارون...
    راهنما
    کویر سبز
    نون والقلم
    ضحی
    مجله خبری متین نیوز
    طالب یار
    مسافر
    فرزند شهید
    نوشته های خط خطی...!!!
    کوثر
    وصله
    بوی باران ( حسرت سابق )
    از زندگی
    روزنوشته های من

    آدم ساده
    سپهران
    مریم
    بیدل

  •  لوگوی دوستان من























  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی