سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز چهارم سفر - یاغی
  •   روز چهارم سفر
  • جمعه بود ! ولی روی حسنی ( همونی که به مکتب نمیرفت
    وقتی میرفت جمعه میرفت ) را سفید کردیم 3 تا کلاس آنهم
    در صبح و بعدازظهر !
    چون آخرین شبی بود که اونجا بودیم ، در نتیجه شب تمام
    مسئولین و بچه ها جمع شدیم که هم مبعث را جشن بگیریم
    و هم حرفهای ناگفته را بزنیم و اگر نقدی داریم بگیم برای آخرین
    بار !
    می خواستیم برنامه مورد علاقه مون را اونشب ببینیم ولی یکی
    از روحانیون گفت بی خیال بشید ! چون میترسم فردا در
    وبلاگاتون در این زمینه و پشت سر ما حرف بزنید !
    شب تولد یکی از بچه ها بود که دوستان نزدیکش براش هدیه
    خریدند ، اون هم کیک و تخمه خریده بود . البته از کیکش چیزی
    نصیب ما نشد ! بعدش هم گذاشتند در فیریزر یخچال تا بدند به
    از ما بهترون ! ( البته شایع شده بود پای یکی از بچه ها رفته
    توش ) البته ما که آثار جرمی ندیدیم ! ) اما تخمه را زدیم تو رگ !
    این داستان ادامه دارد ! ( فقط روز آخرش مونده تو را خدا یه کاری
    کنید جلوی هری پاتر کم نیارم ! )

    پ ن. فکر کنم بدونید برای چی 2 روز خاطره ام را در یک روز
    پست کردم ؟ نه اشتباه حدس زدید ! چون دیروز آپ نبودم و
    از هر سخن تفرقه انداز و آدم ضایع کن پرهیز کنید !

  • نویسنده: یاغی(چهارشنبه 86/5/24 ساعت 1:36 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • یک بوم و دو هوا
    اشک ها و لبخند ها
    آثار دموکراسی و دیکتاتوری حتی در بازی فوتبال !!!
    یه کلوم حرف حساب
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 415630
    بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز : 13
  •   مطالب بایگانی شده

  • از افسانه تا واقعیت
    تابستان 1388
    پاییز 1388

  •   درباره من

  • روز چهارم سفر - یاغی
    یاغی
    منم من ، میهمان هر شبت ، لولی وش مغموم منم من ، سنگ تیپا خورده رنجور منم دشنام پست آفرینش ، نغمه ناجور نه از رومم ، نه از زنگم ، همان بیرنگ بیرنگم

  •   لوگوی وبلاگ من

  • روز چهارم سفر - یاغی

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • رند
    حاج حشمت
    خط بارون
    نم نم بارون...
    راهنما
    کویر سبز
    نون والقلم
    ضحی
    مجله خبری متین نیوز
    طالب یار
    مسافر
    فرزند شهید
    نوشته های خط خطی...!!!
    کوثر
    وصله
    بوی باران ( حسرت سابق )
    از زندگی
    روزنوشته های من

    آدم ساده
    سپهران
    مریم
    بیدل

  •  لوگوی دوستان من























  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی